La Fageda organitza una sessió informativa sobre el patrimoni protegit en el marc del Pla de Famílies
Aquest mes de febrer, La Fageda ha organitzat una xerrada sobre el patrimoni protegit, una figura jurídica pensada per garantir el benestar i la seguretat econòmica de les persones amb discapacitat. L’activitat s’emmarca dins el programa formatiu per a famílies de persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament, de Dincat.
La sessió, celebrada a la sala d’actes de l’Escola Noima d’Olot, ha anat a càrrec de Montserrat Benito, assessora jurídico-fiscal especialitzada en discapacitat. Ella ha explicat què és el patrimoni protegit, qui en pot ser beneficiari, com es constitueix i es gestiona, així com les obligacions de les persones administradores i el seu funcionament civil segons la legislació catalana i fiscal.
Aquesta activitat s’inscriu dins el Pla de Famílies de La Fageda, una iniciativa que té com a objectiu reforçar la comunicació, la informació i l’acompanyament a les famílies vinculades al projecte. D’aquesta manera, es vol anar més enllà de l’acompanyament individualitzat que ja es du a terme, i generar altres espais estables de relació, i participació. L’any passat ja es va oferir una xerrada centrada en els canvis legislatius relacionats amb el suport a l’exercici de la capacitat jurídica, conduïda per l’advocat Jordi Durà Mena. Amb aquestes iniciatives, La Fageda promou espais de formació i diàleg que enforteixen el vincle amb les famílies.
Segueix a Grup Clade a xarxes!
Descobreix més històries de l’economia social, projectes, iniciatives i persones que impulsen una economia amb valors. Estigues al dia de totes les novetats de Grup Clade a les nostres xarxes socials.

