Pere Claver Grup reforça el seu Patronat amb 5 noves incorporacions. Són persones expertes en diferents camps com la innovació i el desenvolupament de les organitzacions o la gestió de sistemes socials i de salut, a més d’estar fortament alineades amb els valors i el propòsit de l’organització.

La seva incorporació aporta més talent i coneixement al Patronat per continuar la seva tasca i reforçar la incidència de Pere Claver Grup en la ciutadania, el món empresarial, les administracions i altres entitats.

Amb aquestes incorporacions, Pere Claver Grup dona un nou pas en el seu compromís cap a la paritat de gènere en els espais de presa de decisions i de govern. Les noves persones membres del Patronat són 4 dones i un home: Oriol Bota, Débora Cabot, Assumpta Escarp, Mª Ángeles Gallego i Àgata Gelaberto.

Coneix les seves biografies: https://www.pereclaver.org/patronat-i-comite-de-direccio/

 

Grup Clade

Grup Clade

Intercooperació i influència per a consolidar l’economia de triple impacte, des de l’economia social

Ei, hola 👋
Gràcies per visitar-nos.

La nostra newsletter és la porta d’entrada a idees, projectes i novetats que transformen l’economia social. Subscriu-te!

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.